Antalya'da acil servis çalışanları, 22 Mart Acil Tıp Teknisyenleri Günü nedeniyle beş yıldızlı bir otelde yemekli buluşma gerçekleştirdi. Acil tıp teknisyenleri, gecede misket havası oynayarak stres attı. Burdur, Isparta, Afyon, Denizli ve Ankara'dan 200'ün üzerinde acil tıp teknisyeninin katıldığı gecede eğlencenin yanı sıra mesleki sorunlar da değerlendirildi. Başarılı acil tıp teknisyenlerinin ödüllendirildiği gece, toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
MAGAZİN
Yayınlanma: 30 Mart 2014 - 18:13
Yemekte buluştular
MAGAZİN
30 Mart 2014 - 18:13
