Antalyaspor yönetimi, sezon başında 3 maç üst üste galibiyet kazanan futbolcularına, çift prim ödenmesini kararlaştırıldı. Bu yüzden Medipol Başakşehir ile Gençlerbirliği maçı galibiyetiyle toplam 20 bin lira primin sahibi olan futbolcuların Fenerbahçe karşılaşmasını da kazanması halinde yönetimin belirlediği sisteme göre çift prim alacağı bildirildi.
SPOR
Yayınlanma: 25 Ağustos 2015 - 11:01
Yen feneri kap çifte primi
Süper Lig'deki 2 maçını kazanan Antalyaspor'da futbolcular, bu hafta deplasmanda oynayacakları Fenerbahçe maçını kazanıp 3 maçlık galibiyet serisi elde ederse, çift primin sahibi olacak.
SPOR
25 Ağustos 2015 - 11:01
