1207 Antalya Muratpaşa Belediyespor yıldız takımı, Türkiye Yıldızlar Şampiyonası'nda 4 maçı da farklı skorla kazanarak yarı finale yükseldi
1207 Antalya Muratpaşa Belediyespor yıldız takımı Konya'da yapılan Türkiye Yıldızlar Şampiyonası'na katıldı. Şampiyonanın 5 gün süren 1. grup müsabakalarında 1207 Antalya Muratpaşa Belediyespor, Konya Profesyonel Eğitim'i 7-0, Antalya Konyaaltı Gençlikspor'u 5-0, Aydın Ortaklarspor'u 6-1, Konya İdmanyurdu'nu 3-1 mağlup etti.
Hedef üst kategoriler
Oynadığı 4 maçı da farklı skorla kazanan 1207 Antalya Muratpaşa Belediyespor, yarı finale yükseldi. 1207 Antalya Muratpaşa Belediyespor Sportif Direktörü Hüseyin Türk, “Altyapı bizim için çok önemli. Yıldız takımımızı da üst kategorilere çıkarmaya çalışıyoruz. Hedefimiz Türkiye şampiyonluğu. Antalya'yı en üst seviyede temsil etmek" dedi. Yarı final müsabakaları federasyon tarafından belirlenecek tarih ve yerde oynanacak.
GÜNDEM
Yayınlanma: 28 Haziran 2015 - 16:03
Yıldız kızlar finale yükseldi
GÜNDEM
28 Haziran 2015 - 16:03
