Sakatlıkları devam eden Hakan Arıkan, Giray, Insa ve Enoh'un takımdan ayrı düz koşu yaptığı çalışmada teknik heyet, futbolcuların moral motivasyonlarını üst seviyede tutmaya çalışıyor. Teknik Direktör Fuat Çapa, Antalyaspor'un kümede kalma şansının kendilerinin maç kazanmasıyla değil, aynı kategoride bulunan Kayseri Erciyesspor'un kalan maçlardaki alacağı puanlarla da alakalı olduğunu belirtti. Çapa, “Gözümüz sahada, kulağımız Kayseri'de olacak. Ancak biz bu beklentilerin dışında şartlar ne olursa olsun Elazığ maçını kazanmak mecburiyetindeyiz. Bunun için 3 puana yoğunlaşıyoruz" dedi
SPOR
Yayınlanma: 29 Nisan 2014 - 16:34
Yoktan var olma çabası
Süper Lig'de kalma şansını mucizelere bırakan Medical Park Antalyaspor, Cumartesi günü saat 15.30'da oynayacağı Sanica Boru Elazığspor maçının hazırlıklarını bu sabah yaptığı tek idmanla sürdürdü
SPOR
29 Nisan 2014 - 16:34
