Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel tarafından Zabıta Daire Başkalığına atanan Uğurcan Ecemiş, işe kendi kapısının önünü temizlemekle başladı. Ecemiş, yıllardır zabıta karakolu önünde bulunan seyyar satıcı tezgahını kaldırdı.
İşgaliye ödememiş
Son yıllarda Antalya'da seyyar satıcıların arttığını ve kaldırımların işgal altında olduğunu belirten Ecemiş, “Kapalı Yol gibi bir yerde karakolun hemen yanında seyyar tezgahı var. Böyle bir görüntü olmaz. Bu tezgah yıllardır burada ve kendi ifadelerine göre hiç işgaliye bedeli ödememişler. Bu görüntü varken bizim sağlıklı görev yapmamız mümkün değildi. Temizliğe kendi kapımızın önünden başladık" dedi.
Destek bekliyoruz
Öncelikle esnafla konuşacaklarını belirten Ecemiş, “İşgaliye bedellerini ödemişler mi, izinli alanlarında taşma olmuş mu tespit yapacağız. Kamu alanını haksız yere işgal eden varsa, kaldıracağız. Kimsenin ekmeği, aşıyla bir derdimiz yok. Ancak zabıta olarak yasal zorunluluklarımız var. Görevimizin gereğini yerine getirmek zorundayız" diye konuştu.DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Nisan 2014 - 17:27
Zabıta temizliğe kendi kapısından başladı
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanı Uğurcan Ecemiş, yıllardır zabıta karakolu önünde satış yapan seyyar satıcı tezgahını kaldırdı. Ecemiş, “Temizliğe kendi kapımızın önünden başladık" dedi
GÜNDEM
15 Nisan 2014 - 17:27
