Kepez Belediyesi ile Hak İş’e bağlı Hizmet İş Sendikası arasında bir süreden beri devam eden toplu iş sözleşmeleri görüşmeleri anlaşma ile sonuçlandı. 2 yıllık dönemi kapsayan toplu sözleşme ile işçilerin yevmiyelerine her 6 ay için 9 lira zam yapıldı. İşçilerin 440 lira olan sosyal hak ücreti de 500 liraya çıkarıldı. Ayrıca daha sonraki her altı ay için sosyal hak ücreti yüzde 8 artırıldı.
Uyumlu çalışıyoruz
Belediye binasının önünde yapılan imza töreninde konuşan Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Antalya’da takip edilen ve iyi çalışan bir belediye olma algısını personeli ile ortaya koydukları yol arkadaşlığı ile başardıklarını söyledi. Belediyecilikteki hizmet başarısını, bir makinenin dişlileri gibi uyum çalışarak sağladıklarının altını çizen Başkan Tütüncü, “Başkanından başkan yardımcısına, müdürlerinden tüm personeli ile bir makinenin dişlileri gibi uyumlu bir yol arkadaşlığımız oldu” dedi
İşçiden taraf olduk
Tütüncü, göreve geldiğinde işçinin belediyeden 1 milyon 800 bin lira alacağı olduğunu anımsatarak, konuşmasını şöyle sürdürdü: “ Bu borcun tamamını sıfırladık. İkramiye, özendirme ve maaşları da günü gününe ödedik. Bir belediye başkanı gelir, kendisinden önceki dönemi devri sabık ilan eder. Biz böyle bir anlayışı elimizin tersiyle ittik. Her vesile ile birliğimize, berberliğimize, kardeşliğimize vurgu yaptık. Bir aile olduğumuzun anlayışını derinleştirmeye gayret ettik. Personel arasında bir ayrım gözetmedik. Hep birlikte bir aile olalım istedik ve bunu da başardık” diye konuştu
Haber Merkezi
GÜNDEM
Yayınlanma: 27 Mart 2014 - 18:07
Zammı aldılar omuzlarında taşıdılar
Kepez Belediyesi ile Hizmet İş Sendikası arasında 347 işçiyi kapsayan toplu iş sözleşmesi düzenlenen törenle imzalandı. İşçiler de kendilerine iyi bir ücret artışı yapan Başkan Hakan Tütüncü’yü omuzlarına alarak teşekkür ettiler
GÜNDEM
27 Mart 2014 - 18:07
