Merkezdeki sandık görevlileri ile Cam Piramit kongre merkezinde buluşan İl Başkanı Mustafa Köse, “Çok ciddi mücadeleler içerisinden geçtik.Herkese karşı mücadele ettik.Herkes karşımızdaydı.Paraleli,üçgeni,dörtgeni,beşgeni.Herkes karşımızdaydı ama yanımızda bir tek millet vardı.Ve o millet de bu neticeyi almamıza yetti.Çok ciddi oyunlar oynadılar, çok ciddi hilelere başvurdular.Sandıklarda her türlü manipülasyona başvurdular ama sizler engel oldunuz.Sizler vatandaşın iradesinin tecelli etmesine yardımcı oldunuz.Halkın iradesinin ortaya çıkmasını sağladınız ve sandıkta oynanabilecek her türlü oyunu sizler bozdunuz.Ortada bir başarı varsa bu hepimizin başarısıdır” dedi.
Başbakanımızı duymanızı isterdim
“Bugünler için çok çalıştık, çok gayret ettik. Çok çetin mücadeleler içinden geldik” diyen Başkan Köse konuşmasına şöyle devam etti; “Kadın kollarımızla, gençlik kollarımızla, ana kadememizle, milletvekillerimizle ve bakanlarımızla tek yürek olarak çalıştığımız zaman ulaşamayacağımız hiçbir hedef yoktur. Varamayacağımız hiçbir menzil yoktur. Bizim aşamayacağımız hiçbir dağ yoktur dedik ve hep birlikte çalıştık, gayret ettik, başardık. Bu başarı sizin başarınızdır, teşkilatlarımızın başarısıdır. Bu başarı AK Parti’ye gönül vermişlerin başarısıdır” dedi
Hizmetlerle buluşturmaya başlıyoruz
Köse, “Seçim sabahı sayın Büyükşehir Belediye Başkanımız Menderes Türel sayın Başbakanımız aradı. Sesindeki memnuniyeti duymanızı ister, şahit olmanızı isterdim. En sonunda Menderes Türel, (Sayın Başbakanım, Gazipaşa’dan Kaş’a kadar aldık. Gazipaşa’yı da Kaş’ı da aldık. Antalya’nın iki ucunu AK Parti ile birbirine bağladık, bundan sonra Antalya’yı hizmetlerle buluşturacağız.) dediğinde sayın Başbakanımızın memnuniyetini duymanızı isterdim. Bizleri mahcup etmediniz, bizlerin başını öne eğdirmediniz. AK Parti Antalya teşkilatı hep birlikte tek yürek oldu ve Antalya’yı AK Partili yaparak Başbakan’a armağan etti dedirttiniz” şeklinde konuştu
Yan gelip yatanlardan millet hesap sordu
Antalya’da artık kaybedecek zaman olmadığının altızı çizen AK Parti Antalya İl Başkanı Av. Mustafa Köse, “Artık hizmet zamanı. Seçim bitti ve şimdi el ele vererek Antalya’ya hizmet edeceğiz. Bütün kadrolarımızla el ele vereceğiz. Eğer ellerini uzatırlarsa muhalefet ile el ele vereceğiz. Çünkü Antalya çok şey kaybetti, çok zaman kaybetti. Antalya 5 yıl da 15 yıl geri gitti.5 yıldır trafiğe bir çözüm bulunmadı ve keşmekeş haline geldi. 5 yıldır yan gelip yatanlardan, Antalya’yı bu hale sokanlardan bu millet hesabını sandıkta sordu ve bizi göreve getirdi. Allah’ın izni ile milletimizin vermiş olduğu bu ruhsatı en iyi şekilde kullanacağız ve Antalya’ya en iyi şekilde hizmet edeceğiz. Kaş’ından Gazipaşa’sına bütün köylerine, mahallelerine varana kadar bu hizmeti götüreceğiz. Bunu sizlerle birlikte yapacağız” şeklinde konuştu. Haber Merkezi
SİYASET
Yayınlanma: 28 Nisan 2014 - 17:57
1 adım gelene, 10 adım gideriz
AK Parti Antalya İl Başkanı Av. Mustafa Köse, seçimin geride kaldığını belirtirken “Seçim bitti ve şimdi el ele vererek Antalya’ya hizmet edeceğiz. Bütün kadrolarımızla el ele vereceğiz. Eğer ellerini uzatırlarsa muhalefet ile el ele vereceğiz” diye konuştu
SİYASET
28 Nisan 2014 - 17:57
İlginizi Çekebilir
