Antalya Döşeme Altı Spor Salonu'nda düzenlenen Minik erkekler 11-13 ve 14-15 yaş Serbest-Grekoromen Güreş ve 11-15 yaş Minik Bayanlar İl birinciliği müsabakalarına katılan Korkuteli Cengiz Elbeye Güreş Eğitim Merkezi güreşçileri, aldıkları madalyalar ile ilçenin gururu olmaya devam ediyor.
İşte başarı tablosu
Korkuteli Cengiz Elbeye Güreş Eğitim Merkezi antrenörü Osman Murat Erdoğan, “Cengiz Elbeye Güreş Eğitim Merkezi olarak 21 erkek 8 bayan sporcuyla müsabakalara kendi imkanlarımızla katıldık. Katıldığımız müsabakalar sonucunda Erkeklerde Serbest Stilde 9 birincilik, 1 ikincilik, 5 üçüncülük kazandık. Bayanlarda ise 5 birincilik, 3 ikincilik kazandık” dedi
Bayan sporcular da var
Erdoğan, “İlde dereceye giren erkek sporcularımız 11-13 yaş 14-15 yaş Serbest 15-18 Mayıs Aydın da, 11-13 yaş 14-15 yaş Grekoromen Erkekler 29 Mayıs - 1 Haziran da Burdur'da grup şampiyonalarına katılacaklardır. Bayan sporcularımız ise 28-29 Haziran 2014 tarihinde Karabük'te Türkiye Şampiyonası'na katılacaklardır” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2014 - 17:10
Cengiz Elbeye güreş eğitim Merkezi 23 madalya kazandı
Korkuteli Cengiz Elbeye Güreş Eğitim Merkezi güreşçileri, Antalya Döşemealtı Spor Salonu'nda düzenlenen minik, serbest grekoromen güreşlerde 23 madalya kazandı
SPOR
03 Nisan 2014 - 17:10
