Konyaaltı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, görüntü kirliliği oluşturan ve çevre sağlığını tehdit eden unsurları önlemek adına denetimlerini sürdürüyor. Vatandaşların şikayeti üzerine Molla Yusuf Mahallesi’nde bir evde denetim yapan zabıta ekipleri, 6 kişiden oluşan iki ailenin yaşadığı bir çöp ev tespit etti.
İki kamyon çöp çıktı
Gıda maddelerinden plastik ve teneke kutu atıklarına, kağıttan sanayi atıklarına kadar çok çeşitli çöplerin biriktirildiği evde temizlik çalışması başlatıldı. Zabıta ve temizlik ekipleri, iki saatlik yoğun çalışmanın ardından evde bulunan iki kamyon dolusu çöpü boşalttı. Çöplerin boşaltılmasının ardından, temizlik ekipleri evi dezenfekte ederek temizledi.
Şikayetleri takip ediyoruz
Tüketicinin korunması kanununa göre semt pazarı ve diğer gıda maddeleri, alışverişi yapılan müesseselerin denetimi, ilçe sağlık müdürlüğü ile kaçak ilan ve reklamın önlenmesi, seyyar satıcılarla mücadele, ana arter ve yol meydan işgallerinin kaldırılması ve kontrolleri, dilencilerle mücadele gibi pek çok alanda çalışma yürüten Konyaaltı Belediyesi Zabıta Müdürlüğünün gelen şikayetleri de titizlikle takip ettiği belirtildi.
İHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 28 Nisan 2014 - 16:50
Konyaaltı'nda 'çöp ev' temizliği
Konyaaltı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, çevre sakinlerinin şikayeti üzerine yaptığı denetimde, bir çöp evi ortaya çıkardı. Evden iki kamyon dolusu çöp tahliye edildi
GÜNDEM
28 Nisan 2014 - 16:50
