Medical Park Antalyaspor camiası, Cumartesi günü oynanacak Sanica Boru Elazığspor maçına yoğunlaştı. Başkan Gültekin Gencer, Elazığspor maçından sonra her konuyu masaya yatıracaklarını, ancak bugün için tek düşüncelerinin Elazığ maçı olduğunu vurguladı.
Herkes özveriyle çalıştı
Başkan Gencer, her türlü eleştiriye açık olduklarını, ancak tüm çalışmalarını Antalyaspor'un menfaatleri doğrultusunda yaptıklarını kaydetti. Gencer, “Bu takım iki kulvarda da mücadele etti. Kupada yarı final oynadı. Ama bazı çevreler bu takımı 8 hafta kala küme düşürdü. Oysa sahada mücadele edenler de yönetimdeki arkadaşlar da büyük özveri içinde görevlerini yerine getiriyor" dedi.
Şimşek kampa giriyor
Medical Park Antalyaspor, cumartesi günü oynayacağı SB Elazığspor maçının hazırlıklarını tek çalışmayla sürdürdü. Kırmızı beyazlılar son çalışmayı cuma günü yapacak ve aynı gün tesislerde kampa girecek. Sakatlıkları devam eden Hakan, Insa, Giray ve Enoh'un tedavileri sürüyor. 4 oyuncu da takımdan ayrı çalışıyor. DHA
SPOR
Yayınlanma: 30 Nisan 2014 - 12:53
Yönetim şimdiden kolları sıvadı
Medical Park Antalyaspor yönetimi Elazığspor maçı sonucu ne olursa olsun gelecek sezon için yapılması gerekenleri masaya yatıracak
SPOR
30 Nisan 2014 - 12:53
